January 18, 2014

Tribute to Tom clancy / Hommage



I must say that reading his latest book: "Threat vector" is a pleasant surprise while I was disappointed by "Dead or alive". We find here again his  art of suspense ... What amuses me most is that his scenario is not very different from my new serie "La guerre pour l'espace" (translation to come), even if we approach things differently. 
It will probably inspire my part 4...
I must confess Tom has always been a master for me, and not only for "Noirmoutier's trap, submarine warfare, part 1".


Hommage à Tom Clancy
Je dois dire que la lecture de son dernier livre : "Threat vector" est à la fois une bonne surprise alors que j'avais été déçu par "Dead or alive". On retrouve l'art du suspense... Ce qui m'amuse le plus, c'est que son scénario n'est pas très différent de ma nouvelle série "Guerre pour l'espace", même si nous abordons les choses différemment.
Cela va probablement m'inspirer un tome 4 :-)

No comments:

Post a Comment